Zarobić na londyńskich zamachach chcą irlandzkie tanie linie lotnicze Ryanair. Przewoźnik reklamuje się hasłem „Londyn się odpłaca”, które ma mówić, że londyńczycy mimo ataków latają samolotami irlandzkich linii.

Reklama wykorzystuje także podobiznę Winstona Churchilla, który pojawia się w niej z cygarem w ręku i uniesioną dłonią, której palce ułożone są na kształt litery V – symbolu zwycięstwa.

Do brytyjskiej agencji ASA, czuwającej nad obyczajnością reklam na Wsypach, wpłynęło już ponad sto skarg na reklamę. Jednak przewoźnik odmówił wycofania ogłoszeń argumentując, że – oprócz zachęcania do kupna biletów - mają one wyrażać solidarność z mieszkańcami brytyjskiej stolicy.

30 października Ryanair uruchamia nowe połączenia, w tym także do Polski. Dwa razy dziennie mają latać samoloty między Londynem a Krakowem, zaś trzy razy w tygodniu – do Glasgow.