"Uważa się, że małe przedsiębiorstwa powinny być innowacyjne. Jeśli zwietrzą interes zaraz powinny się tam pojawić" - mówi psycholog biznesu Miłosz Brzeziński. Ale jak podkreśla, czasami z innowacyjnością, nowoczesnością i i postępem można przesadzić.
Taką dziedziną jest m.in. branża lotnicza. Pasażer chce, żeby samoloty bezpiecznie startowały i lądowały. Nie potrzebuje, żeby w powietrzu kręciły beczki - tłumaczy psycholog biznesu. I jak mówi, część linii lotniczych upadła, bo próbowała być za bardzo nowoczesna. Rozbiły się o "sufit innowacyjności".
CZY WARTO BYĆ INNOWACYJNYM? ZOBACZ FILM
CHCESZ WYGRAĆ PIENIĄDZE DLA SWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ JAK
ZOBACZ PYTANIA DO AGNIESZKI SUCHORY
W tym tygodniu w ramach Mapy przedsiębiorczości w RMF FM i na RMF24 podpowiadamy jak być na czasie i jak zarobić na tym, co modne. Na Wasze pytania odpowiada projektantka Agnieszka Suchora z firmy Jam Kolektyw. Możecie je zadawać za pomocą specjalnej platformy, którą znajdziecie poniżej.
TU MOŻESZ ZADAĆ PYTANIE EKSPERTOWI: