Przepis na komercyjnie atrakcyjną grę komputerową opracowują brytyjscy naukowcy z uniwersytetu w Hull. Podstawą mają być badania fizycznych i psychologicznych reakcji graczy.
Sprzedaż gier multimedialnych to gigantyczny przemysł. Każda nowa pozycja, zanim wyląduje na półkach, przechodzi przez fazę projektu, testowania, aż w końcu produkcji. To wszystko kosztuje bajońskie sumy.
Zadaniem uczonych będzie stworzenie doskonałego przepisu na grę, który zapewni producentom 100-procentowy sukces komercyjny; wyeliminuje metodę prób i błędów.
Aby tego dokonać, nie wystarczy tylko przeprowadzić ankiety wśród klientów. Teraz uczonych interesować będą wydzieliny hormonalne, praca mózgu i rytm serca graczy.
Momenty gry wywołujące najwięcej emocji zostaną opisane językiem informatycznym i wprowadzone do komputera. Po zakończeniu eksperymentu receptura gry doskonałej powinna być gotowa – przynajmniej takie jest założenie...