Kolarka Maja Włoszczowska, biegaczka Joanna Jóźwik oraz uczestnicy ostatniej edycji programu "Top Model" zaangażowali się w nowy projekt Szlachetnej Paczki - Moda na Polskę. Na specjalnej sesji zdjęciowej zaprezentowali ubrania polskich projektantów, które teraz trafiły na licytację. Dochód ze sprzedaży wpłynie na konto akcji charytatywnej, która pomaga najbiedniejszym rodzinom w naszym kraju. "Moda na Polskę łączy promocję polskich marek z pomaganiem potrzebującym" - mówią pomysłodawcy projektu. W sumie w akcję zaangażowało się trzynastu projektantów, w tym m.in. Ania Kuczyńska, Animal Kingdom, Robert Kupisz, czy Confashion.
Licytacja ubrań z limitowanej kolekcji trwa do 31 grudnia na platformie SHOWROOM, skupiającej wybrane polskie marki i niezależnych projektantów.
Szlachetna Paczka to inicjatywa, którą śledzę od początku i bardzo jej kibicuję. Tym bardziej cieszę się, że SHOWROOM.PL zaprosił mnie do tegorocznej akcji Moda na Polskę - mówi o projekcie Robert Kupisz.
Zaangażowaliśmy się we współpracę ze Szlachetną Paczką, ponieważ doceniamy ich konsekwentną i wieloletnią działalność charytatywną. Uważamy, że wybór konkretnej rodziny, która potrzebuje wsparcia stawia nas bliżej problemu i przynosi najbardziej efektywną pomoc. SHOWROOM.PL przekazuje Szlachetnej Paczce cały dochód ze sprzedaży wspólnej kolekcji oraz udziela wsparcia promocyjnego - mówi Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL
Moda na Polskę to nie jedyny projekt Szlachetnej Paczki. Istnieje jeszcze Paczka Biznesu, która uczy rodziny, jak zarabiać i lepiej wydawać. Do tego stworzono również Klub Filantropa, który łączy ludzi z wartościami, łączy tych którzy chcą poznać sztukę dobrego życia.
W tym roku zorganizowano także akcję Sztuka Teraz, która polega na licytowaniu obrazów i dzieł polskich artystów.
Chcemy czynić Polskę piękniejszą - mówi ks. Jacek Stryczek, twórca Szlachetnej Paczki.
APA