Wielkie wydarzenie dla miłośników Madonny. I dla wielbicieli popkultury. Królowa Popu opublikowała swój nowy singel - "Give Me All Your Luvin". Tuż po godzinie 15 odbyła się premiera utworu na antenie RMF FM. Obecnie tylko w naszym radiu i kilku stacjach RMFON możecie usłyszeć ten utwór.

Nowy singiel to zapowiedź jeszcze większej gratki dla fanów Królowej Popu. Za dwa miesiące ukazać się ma dwunasty krążek w karierze artystki - "MDNA". W oczekiwaniu na te dwa wydarzenia dziennikarz RMF FM Michał Kowalewski podsumował niemal trzydziestoletnią karierę Madonny, śledząc zmiany jej wizerunku.

Zmiany, do których znaleźć można wyraźny klucz.

Zaraz po oficjalnej premierze nowy singiel Madonny trafił do playlist kilku stacji w serwisie RMFON: RMF Hot New, RMF DanceRMF Bravo.

Obejrzyjcie teledysk do nowego singla Madonny!

Piosenka "Gimme All Your Luvin'" po raz pierwszy zostanie wykonana na żywo w najbliższą niedzielę w przerwie amerykańskiego SuperBowl. Odnosząc się do słynnego już występu Janet Jackson z 2004 roku Madonna zapowiedziała, że podczas jej show nie należy się spodziewać żadnej 'awarii garderoby'. Nie posunęłabym się do tego, nie lubię powtórek - mówi.

Artystka przyznaje, że czuje narastającą presję związaną z występem podczas Super Bowl. To uświęcony show Ameryki. A ja mam wejść w środek tego święta i zrobić największe show, jaki kiedykolwiek zrobiłam - podkreśla. Jestem tym wszystkim zdenerwowana, bo w związku z tym, że oni grają w futbol przez cały dzień, to nie będzie czasu na próbę dźwięku. To trochę jak występ w cyrku - dostać się tam, rozwinąć dywan, dać swój show i szybko się zebrać z powrotem - opisuje Królowa Popu.

Występ w przerwie finału ligi futbolu amerykańskiego to w USA wielki prestiż - w ostatnich latach można było zobaczyć m.in. Black Eyed Peas, Bruce'a Springsteena, Prince'a, The Roling Stones czy Paula McCartneya. W 2011 roku finał Super Bowl miał największą oglądalność w jej historii, gromadząc 111 milionów widzów.