Facebook ma nowe logo - ogłosił jeden z projektantów Christophe Tauziet. Internauci już wkrótce będą mogli je porównać. Na razie głosy są krytyczne - bez zestawienia starego i nowego symbolu marki, ciężko dostrzec wyraźną różnicę.

Logo Facebooka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Teraz, dzięki pomocy projektanta zostało ono nieco... "poprawione". Tak zmiany oceniają komentatorzy, którzy punktują, że różnicy niemal nie widać.

W napisie postawiono na nieco bardziej ostre krawędzie liter i właściwie... nic więcej się nie zmieniło. Dwa kolory - biały i niebieski - pozostają bez zmian.

Christophe Tauziet nie zdradził, kiedy nowe logo zastąpi stare. Odpowiadając na pytania internautów stwierdził jedynie, że stanie się to "wkrótce".

Ci ostatni nie pozostawiają jednak suchej nitki na nowym-starym napisie "Facebook". "Ktoś za to wziął pieniądze!", "Chyba muszę iść do okulisty, bo nie widzę różnicy" - takie głosy najczęściej pojawiają się w komentarzach na Twitterze.

(abs)