Na najnowszych reklamach nadsekwańskich filii sieci McDonalda widnieje ostrzeżenie francuskiego specjalisty od spraw żywienia: Nie powinno się jeść hamburgerów i frytek częściej niż raz w tygodniu. Agencja reklamowa, która przygotowała kampanię, twierdzi, że klientom trzeba mówić prawdę – całą prawdę. Innego zdania są jednak Amerykanie.

W jednej z reklam prasowych niezależny specjalista od spraw żywienia sugeruje, że nie powinno się chodzić do restauracji McDonalda częściej niż raz w tygodniu. W przeciwnym razie grozić nam może np. nadwaga.

Zdaniem francuskich specjalistów od reklamy tak przeprowadzona kampania nie przynosi szkody amerykańskiej restauracji, wręcz przeciwnie pokazuje, że hamburgery i frytki mogą stanowić cześć zrównoważonego – a tym samym zdrowego – jadłospisu.

Wszystko jednak wskazuje na to, że nowy – samokrytyczny typ reklamy – nie spodobał się amerykańskiej restauracji, która w specjalnym komunikacie podkreśliła, że zupełnie nie zgadza się z francuskimi specjalistami.

Foto: Archiwum RMF

15:30