Od stycznia Borussia Mönchengladbach ma nowego sponsora. Jest nim nowosądecki producent okien, drzwi, bram i rolet - DAKO. Marka staje się teraz Oficjalnym Partnerem Premium jednego z czołowych i najbardziej rozpoznawalnych zespołów Bundesligi.

Kontrakt gwarantuje widoczność marki podczas meczów ligi niemieckiej na bandach reklamowych, ekspozycję logotypu na ściance sponsorskiej oraz w korytarzu wiodącym na murawę i autobusie klubowym, a także promocję na stronie klubu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania nowego Partnera, polskiej  firmy DAKO, która obecna jest na rynkach europejskich. DAKO stawia na innowacje w produktach, jakość  i zadowolenie klientów, ale też chce być obecna przy prestiżowych wydarzeniach, co gwarantują mecze Borussii. Mamy nadzieje, że podpisana umowa to początek długotrwałej współpracy – mówi Stephan Schippers, dyrektor zarządzający Borussii Mönchengladbach.

Dla DAKO decyzja o sponsorowaniu drużyny jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marketingowej, której celem jest wzmocnienie obecności na rynkach eksportowych.

Borussia Mönchengladbach to klub, który może poszczycić się bogatą tradycją i imponującymi osiągnięciami – drużyna zajmuje w historii Bundesligi trzecie miejsce pod względem dotychczasowych sukcesów. W sezonie 2015/2016 w tabeli zajmuje obecnie czwartą pozycję. Charakter klubu, będącego wielokrotnym Mistrzem Niemiec oraz zwycięzcą Pucharu UEFA nawiązuje do wartości, z którymi utożsamia się także polska firma. Borussię cechuje przede wszystkim ofensywna i wytrwała gra. „Sam dobór dyscypliny, ligi oraz klubu wynika z naszych założeń strategicznych. Rozpatrywaliśmy różne możliwości inwestycji w sport w tym roku i bardzo się cieszymy, że finalnie nawiązaliśmy współpracę z tak znakomitym klubem jak Borussia. W połączeniu z obecnością na siatkarskim turnieju w Berlinie oznacza to dla marki DAKO mocny początek roku na rynku niemieckim. Sport daje nam ponadto unikatową możliwość przekazania na rynek wartości marki, takich jak prestiż, stabilność, dynamika rozwoju i międzynarodowy zasięg” – mówi prezes DAKO, Jerzy Studziński.

Do tej pory marka DAKO była obecna na kilku międzynarodowych imprezach sportowych, takich jak Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Kobiet, Tour de Pologne czy Europejskie Eliminacje Olimpijskie w męskiej siatkówce.

(mpw)