Amerykańscy projektanci mody dokładają swoją cegiełkę do pomocy na rzecz Haiti. Postanowili wypuścić na rynek podkoszulkę w ramach kampanii "Fashion for Haiti".
Sprzedaż ruszy 12 lutego. Koszulka ma kosztować 25 dolarów i będzie ją można kupić przez internet. Na koszulce pojawi się zielono-czarne logo z konturem kraju. Obok napis To with love. Logo zaprojektował Peter Arnell, ten sam, który stworzył znak graficzny, który pojawił się na koszulkach w ramach podobnej kampanii Fashion for America po atakach terrorystycznych z 11 września.
Zysk ze sprzedaży t-shirtów zasili fundację, która pomaga dotkniętym trzęsieniem ziemi Haitańczykom. Na forach internetowych Amerykanie już zapowiadają, że chętnie kupią koszulkę. Niektórzy twierdzą, że to wręcz obowiązek każdego z nas.
W Stanach Zjednoczonych cały czas trwa zbiórka pieniędzy dla Haiti. Niemal w każdym sklepie płacąc za zakupy można zaproponować kwotę, która zostanie przekazana z karty kredytowej na konto organizacji, które zajmują się pomocą.