Paryska moda kontra druga fala epidemii koronawirusa. Elegancką, a do tego prawdopodobnie najdroższą przyłbicę ochronną, zamierza wkrótce sprzedawać zamożnym klientkom z całego świata słynny francuski dom mody Louis Vuitton.

Plastikowa, przeźroczysta przyłbica ma trafić do sprzedaży pod koniec października. Ma kosztować... 800 euro. Zawierać będzie pozłacane elementy oraz pasek ze skóry. Oczywiście ze słynnym znakiem firmowym Louis Vuitton.

Paryski dom mody sugeruje jednocześnie, że eleganckie, zamożne kobiety muszą mieć możliwość ochrony przed koronawirusem - w wytworny sposób. 

Część paryskich komentatorów twierdzi, że Louis Vuitton chce zbić fortunę dzięki pandemii. Inni przypominają, że kilka miesięcy temu koncern LVMH, do którego należy firma, darmowo produkował żel dezynfekcyjny dla szpitali we Francji. Sprowadził też z Chin maseczki dla lekarzy i pielęgniarek. 

Opracowanie: