"Mylo Xyloto", piąty album w dorobku brytyjskiej grupy Coldplay to najlepiej sprzedająca się płyta w Polsce. Fatalnie radzi sobie album "Feel 3" zespołu Feel: dopiero 30. miejsce zestawienia.
Wydawnictwo Coldplay, nagrane we współpracy z Brianem Eno (tym razem w roli współkompozytora, a nie producenta), promowane jest singlami "Every Teardrop Is A Waterfall" i "Paradise".
Na 2. miejsce spadła Coma z "Czerwonym albumem", a na 3. pozycji mamy "Sen o przyszłości" Sylwii Grzeszczak.
Dopiero na 30. miejscu znalazł się zespół Feel z albumem "Feel 3" - to spadek z miejsca 13. Przypomnijmy, że kiedy Feel w 2007 roku debiutował z płytą "Feel", grupa całymi miesiącami nie schodziła z 1. miejsca zestawienia. Porażka jest tym bardziej przykra, że zespół sporo zainwestował w promocję albumu - sam teledysk do singla "Cały ten świat" kosztował ok. 300 tys. złotych.