Poważna awaria systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia. Od rana nie działał eWUŚ, system Karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego i program informujący o długości kolejek do specjalistów. Informację o tej awarii dostaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.

NFZ usunął usterkę po godzinie 13. Jak zapewnia Fundusz, awaria nie powinna być problemem dla pacjentów.

Osoby, które nie mogły skorzystać z eWUŚ, mogły wystawić pisemne oświadczenie że są ubezpieczone i musiały zostać obsłużone.

W przypadku osób, u których stwierdzono podejrzenie nowotworu lekarze mogli wystawić karty szybkiego leczenia onkologicznego dopiero po usunięciu usterki.

Osoby, które nie mogą uzyskać informacji o długości kolejek do specjalistów, mogły dzwonić na infolinię NFZ.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

(mpw)