Juliette Binoche i Małgorzata Szumowska zostały owacyjnie przyjęte na pokazie "Sponsoringu", który odbył się podczas 36. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Toronto. Film pokazano w jednej z trzech najważniejszych sekcji - "Special Presentations", obok najnowszych dzieł Alexandra Payne'a, Michaela Winterbottoma i Larsa von Triera.
Nowy obraz reżyserki filmów "Ono" czy "33 sceny z życia" spodobał się krytykom i widowni. Został też sprzedany do szerokiej dystrybucji w ponad 20 krajach na całym świecie. "Sponsoring" obejrzą między innymi widzowie z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Brazylii, Wenezueli, Hongkongu i Korei Południowej.
Film opowiada historię Anny (Juliette Binoche), dobrze sytuowanej dziennikarki, piszącej artykuł na temat prostytucji wśród studentek. W trakcie pracy nad materiałem poznaje ona dwie sprzedające swoje ciała dziewczyny - Charlotte (Anais Demoustier) oraz Alicję (Joanna Kulig), które wprowadzają ją w świat płatnej miłości. Odstręczający, ale też, ku zaskoczeniu Anny, na swój sposób pociągający. "Sponsoring" pojawi się w polskich kinach na początku 2012 roku.