Wtorek jest drugim dniem kłopotów pasażerów PKP InterCity. Dziś, podobnie jak wczoraj, nie można kupić biletów w internecie. Spółka ma problemy z serwerem. Informację dostaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.

Usuwanie awarii może potrwać kilka godzin. Pracownicy spółki PKP Informatyka, która odpowiedzialna jest za system informatyczny, twierdzą, że serwery "mają obniżoną wydajność".

To oznacza, że system działa w kasach dworcowych, gdzie można kupić bilety. Można to również zrobić u konduktorów, bez dodatkowych opłat.

Awaria ze sprzedażą biletów w internecie dotyczy również pociągów Pendolino.

Odświeżałam stronę kilka razy i nic z tego. Dlatego tu stoję. Serwery im nie działają. W pociągu, wracałem teraz z Gdańska, konduktor nie ma czytników, tylko ręcznie spisuje do kalendarza z biletu elektronicznego - usłyszał reporter RMF FM na dworcu Warszawa-Centralna.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

(ug)