Ta przyszłość maluje się jednak w nieciekawych barwach dla pośredników. Takie wnioski wyciągają uczestnicy Międzynarodowych Targów Turystycznych, które odbyły się w Berlinie...

Już wkrótce może okazać się, że pośrednicy nie będą potrzebni i wielu z nich będzie musiało zamknąć swoje biura. Łatwiejsze i tańsze będzie wyszukiwanie atrakcyjnych ofert w Internecie. Zyskają na tym również wielkie biura podróży, które zaoszczędzą na prowizjach. Ale jak się okazuje nie tylko pośrednikom turystycznym zagraża Internet. Również w innych branżach to poważny konkurent. Już wkrótce w Niemczech internetową sprzedażą zajmie się Opel. Oznacza to, że żeby kupić samochód wystarczy wejść na odpowiednią stronę, wybrać model i wyposażenie i czekać na auto. Posłuchaj relacji korespondenta RMF FM Tomasza Lejmana:

03:15