Wiele wskazuje na to, że piłkarze polskiej reprezentacji będą mieć teraz znacznie więcej czasu na pracę z piłką. Wartość każdego z osobna, jak i całej reprezentacji, maleje w oczach reklamodawców niemal z każdą straconą bramką. Nie oznacza to jednak, że piłkarze raz na zawsze stracą nad wyraz hojnych do tej pory sponsorów.

Trudno wyobrazić sobie przegraną drużynę w radosnych reklamach. W takiej roli polscy piłkarze byliby po prostu nieprzekonujący. Najlepszym motywem, takim klasycznym, jest bohater, który odnosi sukces - mówi Mateusz Zmyślony z Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

Polska reprezentacja nie musi natomiast obawiać się utraty głównego sponsora. Polska Telefonia Cyfrowa nie zamierza zrywać kontraktu. Przed nami mistrzostwa Europy. Stawiamy na naszych i oczywiście nadal wspieramy drużynę - mówi rzeczniczka Ery Jolanta Pilt-Cholewińska.

Foto: Archiwum RMF

12:20