Homoseksualiści w Wielkiej Brytanii buntują się przeciwko wycofaniu z telewizji reklamy jednej z firm produkujących keczup. Filmik zaczyna się o poranku, kucharz w białym fartuchu przygotowuje dzieciom kanapki na drugie śniadanie...
Dzieci wybiegają do szkoły a ich ojciec wychodząc całuje czule kucharza na pożegnanie. Wtedy okazuje się, że matka i ojciec w tej rodzinie to mężczyźni. Po emisji reklamy, brytyjska telewizja otrzymała ponad 200 skarg od widzów. W rezultacie postanowiono ją wycofać z anteny. Organizacje zrzeszające brytyjskich gejów są tą decyzją oburzone i wezwały swoich członków do bojkotu marki keczupu, którą film reklamował.
Przedstawiciel producenta oświadczył, że reklama w założeniu miała być humorystycznym spojrzeniem na codzienność. Nieprzygotowani na to brytyjscy widzowie nie dostrzegli w niej jednak ani pikantnego humoru ani związku z ich codziennością.