No to buch i brak decyzji

8:30:39 - mikrofony w kabinie rejestrują głos szefa protokołu:

- Jeszcze nie ma decyzji prezydenta, co dalej robimy.

Załoga prawdopodobnie przegląda mapy. Drugi pilot opisuje sytuację:

Najgorsze że tak: tu jest dziura (prawdopodobnie chodzi o jar przed progiem pasa startowego)...

- Tu są chmury... I wyszła mgła. No jiiii...

No i kurwa nie po(wi)edział - podsumowuje ktoś wizytę szefa protokołu. Rubryka "Uwagi" zawiera przy tej kwestii adnotację "Bardzo niedbała wypowiedź, zjadane sylaby".

8:32:13 - osobliwy incydent, opisujący atmosferę, w jakiej pracowała załoga:

Dlaczego pasażee... - wg "Uwag" to "Ktoś ucisza pasażera, sepleniącego"

I cio? - na tym samym planie dźwiękowym, nieco głośniej niż poprzednia kwestia. W "Uwagach" napisano "Brzmi jak osoba z wadami wymowy wykrzykująca w kokpicie".

Dlaczego pasażerowie nie siedzą na swoich miejscach? - tę kwestię "Uwagi" opisują "Osoba trzecia reaguje na obecność w kabinie osób spoza załogi".

-   W pytę! - pada na pierwszym planie nagrania z kokpitu po zajściu, o 8:32:40.

Decyzje załogi i DSP

8:32:57:

- W przypadku nieudanego podejścia odchodzimy w automacie - decyduje dowódca.

W automacie - mówi technik.

Zaczynamy powoli dręczyć siebie? - pyta drugi pilot.

Tak jest! - odpowiada kapitan maszyny.

8:33:39 - kolejny raz odzywa się osoba opisana jako DSP(?). Jednocześnie w kabinie stewardessa zapowiada:

- Za chwileczkę proszę na miejsca.

- Wychodzić mi stąd! - ujmuje ten sam komunikat niezidentyfikowana "osoba trzecia".

8:35:20 - rosyjski kontroler przekazuje komunikat "Polski sto-jeden, od stu metrów gotowość do odejścia na drugi krąg".

-    Faktem jest, że my musimy to robić do skutku - powtarza słowa szefa protokołu DSP(?), mimo wezwania do powrotu na miejsca nadal przebywający w kokpicie.

-    Dokładnie! - wg "Uwag" tę kwestię wygłasza "Inna osoba trzecia. Z dużym naciskiem na słowo".

KLIKNIJ W LINK, ŻEBY POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIE

KLIKNIJ W LINK, ŻEBY POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIE