Ponad 7 mln złotych zarobiło w tym sezonie sopockie molo. Na najpopularniejszą atrakcję Trójmiasta kupiono tyle samo biletów, co w ubiegłym roku. Od 12 kwietnia do 30 września odwiedziło je ponad milion osób.

REKLAMA

Wstęp na molo w minionym sezonie kosztował 10 zł za bilet normalny. Mieszkańcy Sopotu, korzystający z Karty Sopockiej, wchodzili na molo bez opłat.

Największą liczbę płatnych wejść zarejestrowano w sierpniu 2024 r., kiedy na molo weszły 318 064 osoby. Dla porównania, w sierpniu 2023 roku bilety na molo kupiły 292 473 osoby - informuje Marek Nizołek z sopockiego magistratu.

Od 12 kwietnia do 30 września bilety wstępu na sopockie molo kupiło dokładnie 1 102 502 osób.

Co ciekawe, większość odwiedzających to największe drewniane molo w Europie wciąż decyduje się na zakup wejściówek na miejscu, w kasie. Tylko 7,5 proc. biletów sprzedano w biletomatach i zaledwie 3 proc. przez internet.

Tu można poczuć bryzę morza. Świetne miejsce do odwiedzenia, można się wychłodzić - mówi reporterowi RMF FM jeden z mieszkańców Sopotu.

Od 1 października mieszkańcy i turyści na sopockie molo mogą wejść za darmo.

Podczas sezonu jest tu dużo ludzi. Dziś jest dużo swobodniej. Wejście jest za darmo - podsumowuje jedna z turystek na sopockim molo.

Sezon w przyszłym roku ruszy 10 kwietnia.