Klienci Banku Millennium mają problem z zalogowaniem się do kont. Nie działają również płatności Blik i aplikacja banku. Informację o awarii otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.

Klienci Banku Millennium mają problem z zalogowaniem się do kont, płatnościami Blik oraz aplikacją mobilną

Informację o awarii otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.

"Nie można się zalogować do banku", "aplikacja w telefonie ma komunikat o problemach technicznych", "nie mogę wysłać przelewu" - informują słuchacze RMF FM.

W oficjalnym komunikacie czytamy: "w związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu."

To już kolejna awaria banku w tym tygodniu. Klienci mieli problem z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz płatnościami BLIK także w poniedziałek.



Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.