"Obecnie wszystkie nasze systemy działają już prawidłowo. Przepraszamy Was za utrudnienia" - przekazał po godz. 12 ING Polska. Wcześniej, przez kilkadziesiąt minut, klienci banku nie mogli korzystać z aplikacji i nie działała poprawnie strona, po zalogowaniu.
O godz. 12:23 bank ING Polska przekazał za pośrednictwem mediów społecznościowych, że "obecnie wszystkie nasze systemy działają już prawidłowo". "Przepraszamy Was za utrudnienia" - dodano.
Jak przekazał przed godz. 12 w rozmowie z reporterką RMF FM Anną Zakrzewską rzecznik prasowy ING Piotr Utrata, "trwa naprawa usterki". Wykluczono atak hakerski.
Do awarii w ING doszło w niedzielę rano. Klienci przez kilkadziesiąt minut nie mogli zalogować się do aplikacji i nieaktywne były niektóre usługi na stronie internetowej, po zalogowaniu.
Mimo awarii można było dokonywać płatności kartą kredytową i kartą debetową.
Informację o problemach z korzystaniem z ING otrzymaliśmy również na Gorącą Linię RMF FM. "Brak możliwości zapłacenia kartą, brak możliwości zalogowania się do aplikacji ING, wyłączona strona do logowania" - napisał pan Piotr.
Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.