Nie ma takiego numeru – taki komunikat słyszą od kilku dni w słuchawce klienci sieci taksówkarskich 919. TP S.A. wyłączyła dotychczasowy numer zgłoszeniowy, ponieważ numery trzycyfrowe są zarezerwowane wyłącznie dla służb ratowniczych.
Niestety Telekomunikacja Polska mimo pisemnych obietnic nie zamieściła informacji o nowym numerze telefonicznym dla sieci 919. - My nie mamy pretensji o to, że ten numer został zabrany. Mamy pretensje o to, że Telekomunikacja nie wywiązała się z pisma, że zostanie umieszczony bezpłatny komunikat o tym, kiedy numer 919 zostanie wyłączony - mówi przedstawiciel taksówkarzy.
Taksówkarze narzekają, a ich klienci mają ogromne problemy z zamówieniem kursu. - Od jakiegoś czasu próbuję dodzwonić się na ten numer. Niestety odpowiada tylko głos, że nie ma takiego numeru - stwierdza młoda kobieta.
Przedstawiciele korporacji podkreślają, że z powodu nieodpowiedzialnej decyzji TP S.A., ich zyski spadły o ok. 50 proc. Sprawą zainteresował się Daniel Wołodźko. Posłuchaj:
Telekomunikacja Polska tłumaczy, że umieszczenie informacji o nowym numerze taksówkarzy było technicznie niemożliwe.