Problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mieli dziś klienci ING Bank Śląski. Awarię odnotowały także banki: Pekao S.A., Bank Millenium i Alior Bank. Wieczorem rzecznik prasowy Związku Banków Polskich Przemysław Barbrich poinformował, że problem z logowaniem do kont internetowych został już rozwiązany we wszystkich bankach.
Na Gorącą Linię RMF FM otrzymaliśmy od naszych słuchaczy mnóstwo sygnałów dotyczących problemów z logowaniem się do kont w systemie bankowym oraz w aplikacji mobilnej kilku polskich baków, m.in. banku Millennium.
O awariach i problemach oficjalnie poinformowały: Millennium Bank, Pekao S.A., ING Bank Śląski i Alior Bank.
W Banku Millenium - jak przyznał zespół prasowy banku - doszło do awarii aplikacji mobilnej. To chwilowe problemy komunikacyjne, które powinny zostać usunięte w ciągu kilkudziesięciu minut - usłyszał nasz dziennikarz Patryk Michalski w centrali firmy. Na Twitterze pojawił się też komunikat: