Awaria w ING Banku Śląskim trwała do późnego wieczora w czwartek. Klienci nie mieli dostępu m.in. do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występowały również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej sukcesywnie informował o postępach w przywracaniu usług.
Obecnie wszystkie systemy i usługi banku działają prawidłowo, w tym bankowość internetowa Moje ING i aplikacja mobilna Moje ING mobile.
ING poinformowało, że będzie zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane.
Bank informuje także, że w związku z awarią mogą występować opóźnienia w rozliczaniu niektórych transakcji i płatności wykonanych w czwartek.
Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował wczoraj, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku - powiedział.
(j.)