Alior Banku miał w czwartek awarię. Klienci nie mieli dostępu do kont, nie mogli zrobić przelewów ani płacić kartą czy telefonem. Przedstawiciele banku potwierdzili RMF FM, że był taki problem.

Jak informuje reporter RMF FM, awaria systemów komputerowych Alior Banku miała miejsce w czwartek w godzinach popołudniowych.

Klienci nie mogli zalogować się na swoje konto przez internet, nie mogli zrobić przelewu, ani zapłacić za zakupy kartą czy telefonem.

"Przepraszamy za niedogodności" - czytamy w poście opublikowanym na profilu banku na Facebooku.

Po godzinie 15.00 bank poinformował, że problem został rozwiązany.

Sygnały o awarii otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM. Słuchacze zgłaszali m.in. problemy z działaniem strony internetowej banku, a także aplikacji mobilnej.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.