Bank Millennium miał w środę awarię. Nie działały m.in. aplikacja i strona internetowa. Przedstawiciele banku potwierdzili RMF FM, że był taki problem.

Sygnały o awarii otrzymaliśmy w środę po południu na Gorącą Linię RMF FM.

Słuchacze zgłaszali m.in. problemy z działaniem strony internetowej banku, a także aplikacji.

Sygnały, które otrzymaliśmy, potwierdzili RMF FM przedstawiciele banku. 

"Obecnie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - poinformował bank na platformie X. 

Po godzinie 17 bank poinformował, że problem został rozwiązany.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.