Film z psem-pająkiem, który grasuje na ulicach Warszawy był najpopularniejszym nagraniem, które zostało zamieszczone na YouTubie w 2014 roku. Serwis przedstawił coroczne zestawienie i to właśnie dzieło Wardęgi znalazło się na pierwszym miejscu.
W filmie główną rolę zagrał pies Wardęgi, którego youtuber przebrał w kostium gigantycznego, włochatego pająka. Konwencja produkcji to rodzaj nagrania z ukrytej kamery poczynań "pająka", który terroryzuje stolicę i straszy mieszkańców.
Jak podaje YouTube, film został wyświetlony ponad 113 milionów razy.
Drugi w rankingu jest spot, nagrany przez firmę Nike - w reklamie wzięły udział gwiazdy footballu, między innymi Ronaldo, Iniesta, Ibrahimovic i Rooney.
Na trzecim miejscu w zestawieniu znalazł się z kolei film pt. "First Kiss" - jest to nagrany eksperyment społeczny, w którym obcy ludzie się poznają i są poproszeni o to, żeby się pocałować.
Jak się jednak później okazało, film został zamówiony rzez małą firmę odzieżową i miał promować nową linię ubrań. Internautom to jednak nie przeszkodziło - nagranie zostało wyświetlone ponad 94 miliony razy.