RMF FM stanął na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W lutym inne media powoływały się na informacje naszych dziennikarzy 283 razy.

W minionym miesiącu dominowały tematy polityczne,  odnoszące się do afery podsłuchowej związanej z powołaniem w MSW tajnej grupy inwigilującej szefów służb specjalnych oraz coraz trudniejszej sytuacji na Ukrainie i potrzebie wzmocnienia polskiej obronności - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. 

Pod względem cytowalności wyprzedzły nas tylko "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita". Za nami znalazły się między innymi telewizyjne stacje.

W lutym nie mieliśmy sobie natomiast równych w rankingu wśród stacji radiowych. Pod względem cytowalności RMF FM ponownie znalazło się na pierwszym miejscu. 


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 498 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 28 lutego 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 566 razy (3056 razy w prasie, 862 w telewizji i 648 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne