Koszulki z logo zespołu pop-rockowego Coldplay będą mieć na sobie piłkarze Barcelony podczas El Clasico z Realem. Powód? Współpraca ze Spotify. W meczu prawdopodobnie zagrają kapitan reprezentacji Polski Robert Lewandowski i były bramkarz kadry narodowej Wojciech Szczęsny.

Barcelona umieszcza nazwiska popularnych artystów muzycznych na koszulkach podczas El Clasico od czasu nawiązania współpracy ze Spotify. 26 października podczas meczu z Realem piłkarze zagrają z logo Coldplay. Kobieca drużyna również wystąpi w takich koszulkach, podczas meczu przeciwko Eibar - 2 listopada.

Trykoty, w których zagra Barcelona z Realem, trafiły do sprzedaży. Koszulka zespołu ze stolicy Katalonii, na którym widnieje logo brytyjskiego zespołu, a na plecach jest numer 10 i zamiast nazwiska piłkarza napis Coldplay - kosztuje 399,99 euro czyli ponad 1700 zł.

W ubiegłym roku w El Clasico rozgrywanym w Barcelonie zespół z Katalonii zagrał z logo Rolling Stonesów na trykotach. Co ciekawe, muzycy legendarnej grupy byli obecni na trybunach podczas meczu. Nie przynieśli oni jednak szcześcia, bo Barca przegrała.

Jednocześnie klub wprowadza do sprzedaży wersje koszulek w limitowanych edycjach. Dochód zostanie przekazany na projekt ONZ i Fundacji Barca, czyli pomoc dla uchodźców w obozach w Ugandzie.

W obydwu zespołach Barcelony kluczowe role odgrywają Polacy. Zarówno Ewa Pajor, jak i Robert Lewandowski są liderami ligowych klasyfikacji strzelców. Ostatnio z katalońskim klubem umowę podpisał bramkarz Wojciech Szczęsny, który być może wystąpi w El Clasico.

Opracowanie: