Od środy 4 maja sprawy związane z dowodami osobistymi i z ewidencją ludności będzie można załatwiać wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu wizyty online lub telefonicznie – poinformował Urząd Miasta Łodzi.
"Od środy 4 maja sprawy związane z dowodami osobistymi oraz ewidencją ludności będzie można załatwić w oddziałach Urzędu Miasta Łodzi przy al. Piłsudskiego 100, ul. Piotrkowskiej 110 i ul. Smugowej 26a oraz 30/32 wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu wizyty" - poinformowało Biuro Rzecznika Prasowego Urzędu Miasta Łodzi.
Jak wyjaśniono, system rezerwacji wizyt ma być wygodnym rozwiązaniem pozwalającym na uniknięcie kolejek i szybkie załatwienie spraw urzędowych.
Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza online: wizyty.uml.lodz.pl. Znajdziemy go na stronie urzędu, gdy wybierzemy zakładkę UM ŁÓDŹ/WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I KOMUNIKACJI, następnie Oddział i lokalizację, w której ma być wykonana rezerwacja, właściwą usługę oraz wolny termin i godzinę.
Możliwe jest także umówienie się przez telefon pod numerem +42-638 -44-44.