To są przeróżne mechanizmy. Tutaj ciekawym przykładem są gry mobilne, bo możemy mówić o grach, które są tworzone na komputery, które są tworzone na konsole i są gry mobilne. Gry mobilne rzeczywiście bardzo często są darmowe, dlatego w związku z tym one starają się utrzymać gracza od razu, jak odpali daną grę i nie stracić go. Dlaczego nie chcą go stracić? Ponieważ w perspektywie czasu ktoś kto się przywiąże do danej gry, może zacząć kupować w niej różnego rodzaju kryształki, dopalacze czy jakieś ułatwienia, czyli po prostu stać się kupcem, stać się po prostu klientem twórców tej gry — mówił w rozmowie z Tomaszem Terlikowskim na antenie Radia RMF24 Adam Zechenter, wicenaczelny portalu GRY-OnLine.
Piątek, 23 lutego
Podcast: Rozmowy w Radiu RMF24
Dziennikarze Radia RMF24 wraz z ekspertami rzeczowo i konkretnie komentują najważniejsze tematy; tłumaczą zawiłości polityki i ekonomii; pomagają zrozumieć, co dzieje się w Polsce i na świecie. Szukasz więcej informacji? To podcast dla Ciebie!