"Jeżeli firma ma problemy na rynku, przynosi niewielkie zyski, albo nie przynosi ich wcale - warto zastanowić się na przebranżowieniem i nie bać się zmian" - radzi psycholog biznesu Miłosz Brzeziński. Jak podkreśla, jeżeli np. zajmowaliście się nagrywaniem chrzcin, komunii, czy wesel, warto się zastanowić nad poszerzeniem oferty np. o... imprezy rozwodowe.
W tym tygodniu w ramach Mapy przedsiębiorczości w RMF FM i na RMF 24 zastanawiamy się, czy możliwe jest stworzenie globalnej firmy w miesiąc. Na Wasze pytania czeka ekspert Leszek Wójcik. Możecie je zadawać za pomocą specjalne platformy, którą znajdziecie poniżej. W piątek - te najczęściej zadawane - znajdziecie w zbiorczym artykule.
ZOBACZ, JAK W TYM TYGODNIU NA WASZE PYTANIA ODPOWIADA EKSPERT LESZEK WÓJCIK
Zdaniem Miłosza Brzezińskiego, psychologa biznesu - warto pamiętać o tym, że rynek nie wszystko wchłonie. To twarde reguły rynku decydują, co się przyjmie a co nie - podkreśla.
Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla video
JAK DZIELIĆ SIĘ SUKCESEM W FIRMIE? ZOBACZ FILM
CHCESZ WYGRAĆ PIENIĄDZE DLA SWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ JAK
TU MOŻESZ ZADAĆ PYTANIE EKSPERTOWI: