Po sprzedaży ponad dwóch milionów biletów na dotychczasową trasę koncertową Memento Mori i po wyprzedanych koncertach w Ameryce Północnej i Europie, Depeche Mode ogłaszają dodatkowe daty trasy koncertowej w Europie na rok 2024.
Po letnich i jesiennych koncertach stadionowych i arenowych w Europie, Meksyku, Kanadzie i USA, Depeche Mode ogłosili dzisiaj 29 nowych dat koncertów w Europie, które przedłużą trasę aż do 2024 roku. Jeszcze większa liczba fanów będzie miała teraz szansę doświadczyć surowej, emocjonalnej mocy trasy Memento Mori, określonej przez Rolling Stone jako "zachwycające święto życia i muzyki".
Nowa trasa koncertowa po Europie rozpocznie się 22 stycznia 2024 roku w londyńskiej O2 Arenie, a zakończy 5 kwietnia po kilkunastu występach w Lanxess Arena w Kolonii (Niemcy).
W trakcie trasy, która obejmie 22 miasta, zespół zagra także kilkanaście występów w Mercedes-Benz Arena w Berlinie, Accor Arena w Paryżu, Wizink Center w Madrycie, Mediolanum Forum w Mediolanie i wielu innych miejscach.
27 i 29 lutego 2024 Depeche Mode wystąpi na Atlas Arena w Łodzi. Sprzedaż biletów na te koncerty ruszy 14 lipca na LIVENATION.PL
Ze sprzedanymi już ponad dwoma milionami biletów, 110-dniowa trasa Memento Mori jest jedną z największych w historii Depeche Mode, a także jedną z największych światowych tras koncertowych w 2023 roku.
Depeche Mode, którzy sprzedali ponad 100 milionów płyt i zagrali dla ponad 35 milionów fanów na całym świecie, pozostają nieustannie rozwijającą się i wyjątkowo wpływową siłą w muzyce.
24 marca 2023 roku wraz z rozpoczęciem trasy Memento Mori zespół wydał docenioną przez krytyków piętnastą studyjną płytę o tej samej nazwie. Pierwszy singiel "Ghosts Again" został określony jako "hipnotyzujący" (Rolling Stone) i "urokliwa, nawiedzająca piosenka" (Revolver). Depeche Mode nadal stanowią niezatarte źródło inspiracji dla fanów, krytyków i artystów, kontynuując niezwykłą i trwającą legendę.
Podczas trasy Memento Mori, Depeche Mode ponownie nawiązali współpracę z luksusową szwajcarską marką zegarków Hublot, aby wspierać działania charytatywne zespołu. W ramach trasy, Hublot i Depeche Mode będą wspierać Conservation Collective, globalną sieć fundacji promujących inicjatywy środowiskowe na poziomie lokalnym, ze szczególnym uwzględnieniem projektów mających na celu zwalczanie zanieczyszczenia plastikiem, zarządzania odpadami i czyszczenia środowiska. Ponadto, grupa będzie współpracować z zespołem Green Nation Live Nation w celu ograniczenia stosowania jednorazowych plastikowych opakowań, poprawy recyklingu oraz zmniejszenia ilości odpadów żywnościowych i innych podczas trasy i na miejscach koncertów. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej współpracy i tych programów, odwiedź stronę hublot.depechemode.com.