Microsoft poinformował, że wycofał zmianę systemową, która mogła być przyczyną globalnej awarii usług firmy. Użytkownicy z wielu miejsc na świecie zgłaszali problemy z działaniem m.in. Outlooka, Microsoft Teams czy OneDrive. Teraz - jak zapewniono - wszystkie usługi działają w pełni.
Problemy dotyczyły obu Ameryk, Europy, regionów Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki. Jak podaje Reuters, nie ucierpiały tylko usługi w Chinach i ich platforma dla rządów.
"Stwierdziliśmy, że problem z łącznością sieciową występuje w przypadku urządzeń w sieci Microsoft Wide Area Network (WAN)" — przekazałMicrosoft.
Reuters wyjaśnił, że wpływa to na łączność między klientami w internecie a platformą Azure, a także na łączność między usługami w centrach danych.
Microsoft napisał na Twitterze, że wycofał zmianę sieciową, która według niego była przyczyną problemu. "Monitorujemy usługę" - przekazano.