Można płacić kartami i korzystać z bankomatów - taką informację przekazał na Twitterze Bank PKO BP. Z powodu awarii przez kilka godzin dostęp do tych serwisów był utrudniony.
Służby prasowe PKO BP zapewniają, że dostęp do wszystkich innych usług odbywa się bez zakłóceń, działają też karty płatnicze i bankomaty. Szanowni Państwo, dostęp do serwisu iPKO i Inteligo został przywrócony. Cały czas można płacić kartami i korzystać z bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia - napisano na twitterze PKO BP.
Szanowni Pastwo, z powodw technicznych dostp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony. Pracujemy nad przywrceniem penego dostpu do serwisw. Przepraszamy za kopoty.
PKOBP26 padziernika 2018
Wcześniej PKO BP informowało, że z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO był utrudniony. Trwały prace nad przywróceniem dostępu do usług.
Z najnowszego oświadczenia banku wynika, że usterką było przecięcie światłowodów zapewniających komunikację. O incydencie poinformowano odpowiednie organy państwowe.
IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. Natomiast iPKO to serwis transakcyjny.
(tw)