150 tysięcy Polaków mogło mieć problemy z dostępem do swoich pieniędzy w czasie weekendowej awarii systemu płatności w PKO BP. Usterka została usunięta, ale wciąż dostajemy informacje o blokadach środków na koncie i źle zaksięgowanych transakcjach.
PKO BP zapewnia, że klienci banku, którym nie udało się wypłacić pieniędzy w bankomacie, powinni już dostać je na konto. Blokady miały zostać zdjęte zaraz po długim weekendzie. Nie o wszystkich problemach klientów wiemy - przyznaje prezes banku Zbigniew Jagiełło.
Jest drugi aspekt - kiedy rachunek został obciążony, a transakcja zaksięgowana - dodaje. Przykład takiej sytuacji to zakupy, za które klienci PKO BP płacili kartą, ale sprzedawca powiedział im, że transakcja nie została zrealizowana. Mimo wszystko mogło wtedy dojść do obciążenia karty.
Dlatego trzeba koniecznie sprawdzić stan konta. Klienci banku, którzy zauważą podejrzane transakcje z tego weekendu, powinni jak najszybciej złożyć reklamację.
Do Twojej dyspozycji jest Gorąca Linia RMF FM. Możesz zadzwonić, wysłać SMS-a lub MMS-a pod numer 600 700 800, napisać maila na adres albo skorzystać z formularza WWW.
(edbie)