Klienci Santander Banku nie mogli zalogować się do aplikacji mobilnej, zgłaszali także trudności z dostępem do serwisu bankowości internetowej. Pojawiały się również sygnały o problemach z płatnością kartą.
Pierwsze informacje o problemach z aplikacją klienci banku zaczęli zgłaszać przed południem.
"Nie działa aplikacja mobilna Santandera", "Nie mogę zalogować się do aplikacji", "Mam problem z aplikacją mobilną, przy próbie zalogowania wyświetla się komunikat o przywracaniu funkcjonalności" - pisali klienci banku.
Po godz. 12 Santander Bank Polska poinformował na swoim profilu na Facebooku o utrudnieniach związanymi z aplikacją mobilną. "Przepraszamy - usuwamy utrudnienia" - napisał Santander w mediach społecznościowych.
Dwie godziny później - pod wpisem banku - zaczęły pojawiać się komentarze o trudnościach z bankowością internetową oraz płatnościach kartą. Przedstawiciele banku do tych kwestii jeszcze się nie odnieśli.
"Bankowość internetowa również padła.. strona też nie działa, przynajmniej niektóre funkcje i to już od kilku godzin" - piszą klienci Santander Bank Polska. "Bankowość internetowa tez nie działa. Akurat w dzień wypłaty kiedy potrzebuje przelewy porobić."
"Płatności kartą też nie działają, odrzuca transakcję" - alarmują użytkownicy.
Po godz. 18 awarię naprawiono.