Zagorzali internauci, osoby niepełnosprawne, Polacy mieszkający za granicą oraz sekretarki dużych firm - to osoby najczęściej wjeżdżające z koszykiem po zakupy do..... internetowego hipermarketu.
Ten wyjątkowy sklep internetowy oferujący artykuły spożywcze wprost z półek współpracujących marketów istnieje od pięciu lat w Poznaniu. Ale, choć Amerykanie szacują, że w przyszłości około 30 procent klientów będzie kupować w sieci, to w Polsce sposób ten wciąż traktowany jest jako ciekawostka.
Na powolny rozwój sprzedaży przez Internet wpływa bardzo niski poziom sieci informatycznych w polskich sklepach - dodaje Wojciech Bogajewski, właściciel internetowego hipermarketu.
Polacy nie zamawiają zakupów przez Internet w obawie o bezpieczeństwo. Niepotrzebnie – mówi Bogajewski. Sklep internetowy jest szyfrowany, nie ma więc możliwości podglądnięcia, co dany klient ma „w koszyku”. Kiedy klient decyduje się płacić on-line transakcja przekazywana jest do jego banku.
Foto Archiwum RMF
06:50