W Wielkiej Brytanii rusza kampania reklamowa w języku polskim skierowana do Polaków pracujących na Wyspach – pisze "The Sunday Telegraph". To pierwsza kampania na Wyspach prowadzona w obcym języku.
Reklama firmy umożliwiającej międzynarodowe przekazy pieniężne pojawi się na 200 billboardach i przystankach autobusowych. Plakat przedstawia kobietę, która uczy dziewczynkę jazdy na rowerze, a powyżej widnieje twarz mężczyzny w kasku ochronnym i napis: "Przesyłam coś cenniejszego niż tylko pieniądze".
Cytowany przez "The Sunday Telegraph" rzecznik firmy powiedział, że około 200 tys. osób przyjechało do Wielkiej Brytanii z nowych krajów Unii Europejskiej po 1 maja ub. roku. "Prawie połowa to Polacy. Jeszcze dwa lata temu Polska nie była nawet w pierwszej 30. krajów, do których trafiało najwięcej naszych przekazów, ale po rozszerzeniu UE znalazła się w pierwszej piątce" - podkreślił rzecznik.