W sobotę i niedzielę połączyły się banki Pekao SA i BPH. Przez cały weekend informatycy obu instytucji przesyłali dane klientów. Według przedstawicieli placówek, cała operacja przebiegła pomyślnie.
Problem natomiast był z informacją dotyczącą fuzji. Nowi klienci nie dostali odpowiednich listów. Niestety, prawo nie pozwoliło nam na to. Nie mieliśmy dostępu do bazy danych klientów BPH - tłumaczy Robert Mureń z Pekao SA.
Od dzisiaj nowi klienci mogą korzystać z sieci oddziałów i bankomatów należących do banku. Przelewy internetowe mają już dzisiaj ponownie działać, a numery ich kont zaczną się zmieniać od stycznia. Operacja ta potrwa sześć miesięcy. Przez rok klienci będą mogli jednak posługiwać się starymi numerami rachunków, przelewy będą zaś automatycznie kierowane na nowy numer.
Pekao SA przejęło obsługę klientów z 285 oddziałów BPH. Ci, którzy zdecydowali się przejść do Pekao, nie muszą zawierać nowych umów. Płacone przez nich prowizje także się nie zmienią. Wszyscy nowi klienci Pekao otrzymają nowe karty debetowe i kredytowe.