Klienci Alior Banku nie mieli dostępu do usług. Zgłoszenia o problemach otrzymywaliśmy na Gorącą Linię RMF FM. Ok. godz. 14 bank poinformował o usunięciu awarii.

Użytkownicy nie mieli dostępu m.in. do serwisu internetowego banku. Nie działała także aplikacja.

Problemy klientów Alior Banku zaczęły się przed godziną 12.

Przed godz. 14 bank poinformował o usunięciu awarii. 

"Aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy działają prawidłowo" - poinformowano.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.
Opracowanie: