Idzie lato, dziewczyny noszą się coraz krócej. Na mężczyzn czyha tym samym więcej pokus i to nie tylko męsko-damskiej natury. Zdaniem belgijskich psychologów, mężczyźni oglądający zdjęcia kobiet w bikini, czy na przykład wybierający damska bieliznę, stają się niecierpliwi.
Jak donosi czerwcowy numer "Journal of Consumer Research", ta niecierpliwość przejawia się w decyzjach niemających na pozór nic wspólnego z oglądanym obiektem, na przykład decyzjach finansowych, czy choćby dotyczących zakupu napojów, albo przekąsek. Mówiąc inaczej, stan pewnej ekscytacji przekłada się na natychmiastową chęć doznania jakiejkolwiek przyjemności, czy nagrody rozmaitego rodzaju. Świat reklamy wykorzystuje ten efekt od lat, strzeżmy się jednak, bo teraz będzie jej używał jeszcze bardziej świadomie. A my mężczyźni możemy się coraz boleśniej przekonywać o nierozerwalnym związku bikini z zawartością naszego portfela i obwodem w pasie....
Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla audio