15-20 mln euro będą kosztować prawa telewizyjne do piłkarskich Mistrzostw Świata w Niemczech - powiedział RMF przedstawiciel Polsatu Marian Kmita. Telewizja negocjuje zakup licencji na pokazywanie przyszłorocznego Mundialu.
Prawa do MŚ sprzedaje firma Infront, międzynarodowa agencja marketingowa z siedzibą w Szwajcarii: Prowadzimy negocjacje z firmą Infront i myślę, że to, co zrobiliśmy przy mistrzostwach w Korei, wyjdzie nam jeszcze lepiej - mówi Kmita. Swoje rozmowy prowadzi podobno także telewizja publiczna, żadnych szczegółów nie chce jednak zdradzić.
Jeśli polska reprezentacja awansuje na mistrzostwa, cena telewizyjnej licencji może pójść w górę. Przypomnijmy, że przed MŚ w Korei i Japonii, Polsat nabył prawa telewizyjne za 20 milionów dolarów już w listopadzie 1999 roku, na trzy lata przed imprezą. Do niemieckiego Mundialu zostało 16 miesięcy. Oby nie było za późno i za drogo.