Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski zadecydował, że 22 grudnia i 2 stycznia będą dla pracowników urzędu miasta dniami wolnymi, w zamian za święta przypadające w soboty. W te dni pełniony będzie tylko dyżur w celu rejestracji zgonów.
Dyżur do rejestracji zgonów dla całego miasta pełniony będzie w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. Andersa 5, w godzinach od 8.00 do 16.00.
Pilne sprawy można załatwić za pomocą Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Z centrum Warszawa 19115, można kontaktować się 24 godziny dobę przez cały tydzień przy pomocy bezpłatnej aplikacji mobilnej Warszawa 19115, portal warszawa19115.pl lub telefon 19115.
Kolejną szansę na załatwienie spraw w urzędzie mieszkańcy będą mieli od środy 27 grudnia do piątku 29 grudnia.
Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.