Polska Grupa Górnicza zmienia sposób kontaktowania się z klientami e-sklepu. Zadawanie szczegółowych pytań jest teraz możliwe bezpośrednio z własnego konta. Ma to poprawić komunikację z tymi, którzy kupują węgiel.
Kupujący węgiel loguje się na swoje konto i uzyskuje dostęp do specjalnego formularza. Pytania można zadawać, korzystając z odpowiednich zakładek, które są pogrupowane tematycznie. To sprawia, że od razu można uzyskać odpowiedź z konkretnego działu czy kopalni. Można też dokładnie prześledzić, kiedy padło konkretne pytanie i kto na nie odpowiedział.
Do tej pory na specjalną skrzynkę mailową w PGG przyszło około 43 tysięcy pytań związanych ze sprzedażą węgla. Ponad 44 tysiące kolejnych pytań trafiło na skrzynki mailowe poszczególnych kopalń.
W ciągu kilkunastu godzin od uruchomienia nowej formuły pojawiło się około półtora tysiąca pytań.