Olsztyński magistrat zaprasza mieszkańców do wypełnienia ankiety, która pozwoli określić poziom zadowolenia z jakości usług świadczonych przez tamtejszy Urząd Miasta.
Takie badania prowadzone są w Urzędzie Miasta w Olsztynie co roku. Ich celem jest przede wszystkim podniesienie jakości pracy wykonywanej przez urzędników.
Jak podkreśliła Marta Bartoszewicz, rzeczniczka olsztyńskiego magistratu, badania ankietowe mają pokazać, co jeszcze powinno się zrobić, aby mieszkańcy byli sprawniej obsługiwani i by jeszcze bardziej byli zadowoleni z pracy magistratu.
Ta ankieta wskazuje nam mocne strony i te obszary, które możemy jeszcze udoskonalić - zaznaczyła Marta Bartoszewicz.
Mieszkańcy oceniają m.in. warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedzę i kompetencję urzędników, a także czas oczekiwania na obsługę. Uczestnicy badania mogą wypowiedzieć się na temat zachowania urzędników oraz ich chęci udzielania pomocy. Ankietowani zostaną poproszeni również o wskazanie obszaru, który ich zdaniem powinien sprawniej funkcjonować.
Będzie dostępna do 30 września bieżącego roku. Można ją wypełnić online lub w wersji papierowej wrzucić do specjalnej urny. Ulotki oraz urny można znaleźć w holu ratusza, w budynku urzędu przy ul. Wyzwolenia 30, w Urzędzie Stanu Cywilnego, w Wydziale Spraw Obywatelskich (dawny Wydział Komunikacji) oraz w Biurze Obsługi Klienta (narożnik ratusza).