"Działaj metodą kul pistoletowych, przed kulami armatnimi" - mówi psycholog biznesu Miłosz Brzeziński. W ramach akcji Mapa przedsiębiorczości w RMF FM i na RMF24.pl. razem z ekspertami doradzamy właścicielom firm jak pozyskać klientów. Zanim zdecydujecie się na "masową" produkcję danego produktu, lepiej na rynek wypuścić produkt "demo" i obserwować jakie jest nim zainteresowanie.
Ludzie wolą, żeby ułatwiać im już to co robią. Wtedy jest szansa, że produkt się przyjmie - podkreśla Miłosz Brzeziński. I jak dodaje, nie zawsze sprawdza się metoda wymyślania produktów pod dyktando klientów.
Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla video
KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE? ZOBACZ FILM Z MIŁOSZEM BRZEZIŃSKIM
Przez cały tydzień czekamy również na Wasze pytania. W tym tygodniu doradzamy Wam jak pozyskać nowych odbiorców dla towarów i usług. Do Waszej dyspozycji jest ekspert dr Tymoteusz Doligalski, wykładowca ze Szkoły Głównej Handlowej. Pytania możecie zadawać za pomocą specjalnej platformy, którą znajdziecie poniżej. W piątek opublikujemy najciekawsze i najczęściej zadawane.
ZOBACZ O CO NAJCZĘŚCIEJ PYTALI SŁUCHACZE I INTERNAUCI W TYM TYGODNIU
TU MOŻESZ ZADAĆ PYTANIE