Jeszcze dziś bank Pekao ma przelać na konta klientów pieniądze, których transakcje zostały zaksięgowane dwukrotnie z powodu awarii. Informacje o problemach zgłaszacie nam na Gorącą Linię RMF FM.
Bank Pekao wczoraj podwójnie zarejestrował część transakcji dokonywanych kartą 27 listopada. Bank zarzeka się, że zdąży jeszcze dziś zwrócić pieniądze podwójnie pobrane podczas środowych transakcji. Zapewnia też, że będzie się to działo automatycznie - nie trzeba więc składać reklamacji.
Szefostwo banku nie chce natomiast informować o skali tej awarii. Według Pekao nie chodzi jednak o wszystkie transakcje przeprowadzone w środę. Wiadomo jednak, że problem dotyczył klientów w całym kraju.
W ostatnich tygodniach klienci banków w całej Polsce mieli problemy z wypłacaniem swoich środków z bankomatów. 8 listopada do poważnej awarii doszło w systemie płatności PKO BP. Problem z dostępem do swoich pieniędzy miało wtedy 150 tys. osób. Przez kolejne dni alarmowaliście nas o blokadach środków na Waszych kontach i źle zaksięgowanych transakcjach. W czwartek 14 listopada PKO BP zapewniło, że klienci, którym nie udało się wypłacić pieniędzy z bankomatów, powinni dostać je już na konto.
Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy albo skorzystać z formularza WWW.