Cały teatr na naszej głowie! Zobacz niezwykłą wystawę kapeluszy
Kapelusz z Oniegina Czajkowskiego reż. Mariusz Treliński, 2002, projektant: Joanna Klimas, filc, pióra. / Materiały prasowe
Toczek Androgena ze Świętej wiosny do muzyki Strawińskiego, choreografia: Emil Wesołowski, 2001, projektant: Joanna Macha, szyfon, welur. / Materiały prasowe
Wianek Matki ze spektaklu Pejzaż nocą, choreografia: Hanna Chojnacka, 1995, projektant: Barbara Kędzierska, sztuczne kwiaty, tiul. / Materiały prasowe
Kapelusz hrabiny z Damy pikowej Czajkowskiego, reż. Mariusz Treliński, 2004, projektanci: Magdalena Tesławska, Paweł Grabarczyk, filc, tworzywo sztuczne. / Materiały prasowe
Kapelusz Chóru z Wesołej wdówki Lehára, reż. Maciej Wojtyszko, 2002, projektant: Izabela Chełkowska, filc, strusie pióra. / Materiały prasowe
Czapka Chóru Krakowiaków z Zabobonu, czyli Krakowiaków i Górali Kurpińskiego, reż. Janusz Józefowicz, 2007, projektant: Maria Balcerek, sztuczna skóra, pawie pióra, sztuczne futerko. / Materiały prasowe
Cylinder Chóru z Damy pikowej Czajkowskiego, reż. Mariusz Treliński, 2004, projektanci: Magdalena Tesławska, Paweł Grabarczyk, filc, bawełna, sztuczne futerko. / Materiały prasowe
Maska z Potępienia Fausta Berlioza, reż. Achim Freier, 2003, projektant: Achim Freier, Axel Aust. / Materiały prasowe
Peruka z Don Giovanniego Mozarta, reż. Mariusz Treliński, 2002, projektant: Arkadius. / Materiały prasowe
Maska z Zabobonu, czyli Krakowiaków i Górali Kurpińskiego, reż. Janusz Józefowicz, 2007, projektant: Maria Balcerek. / Materiały prasowe
Czapka z Oniegina Czajkowskiego reż. Mariusz Treliński, 2002, projektant: Joanna Klimas, pióra kogucie. / Materiały prasowe
Maska z Dziadka do orzechów i Króla Myszy Czajkowskiego, choreografia: Toer van Schayk, Wayne Ealing, 2011, projektant: Toer van Schayk, filc, plastik, srebrny galon. / Materiały prasowe
Opaska dekoracyjna z Oniegina Czajkowskiego, reż. Mariusz Treliński, 2002, projektant: Joanna Klimas, pióra kogucie, kółeczko z kanwy. / Materiały prasowe
Czepiec renesansowy z Romea i Julii Prokofiewa, choreografia: Emil Wesołowski, 1996, projektant: Boris Kudlička, jedwab na stelażu, folia. / Materiały prasowe
Kokosznik Matki z Dziadka do orzechów i Króla Myszy Czajkowskiego, choreografia: Toer van Schayk, Wayne Ealing, 2011, projektant: Toer van Schayk, złota lama, aksamit, sztuczne perły. / Materiały prasowe