W banku PKO BP wystąpiły - po pracach informatycznych - poważne problemy. Kilkuset użytkowników systemu Inteligo miało kłopoty z dostępem do swoich środków. Rzecznik banku jednak uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.

REKLAMA

Zdarzają się pojedyncze przypadki problemów, które klienci do nas zgłaszają. Rozwiązujemy je na bieżąco - zapewniała w rozmowie z RMF FM rzecznik Edyta Turkiewicz. Prosimy o kontakt z naszą infolinią - dodała.

Turkiewicz podkreśliła, że środki klientów są "absolutnie bezpieczne". To możemy z całą odpowiedzialnością stwierdzić - powiedziała.

Internetowe konto bankowe Inteligo powstało na początku roku 2000. Od listopada 2002 konta Inteligo prowadzone są przez bank PKO BP. W czerwcu 2004 na platformę Inteligo przeniesiono dotychczasowe konta e-Superkonto.

Klienci Inteligo mają do dyspozycji bezpłatne wypłaty gotówki z bankomatów PKO Banku Polskiego, eService i BZ WBK.

W 2010 i 2007 konto Inteligo zostało uznane najlepszym kontem internetowym.

(mal)